søndag 25. januar 2009

Fotoutfordring

fikk en morsom fotoutfordring fra Nina, og måtte bare slenge meg på...

* Gå til foto/mapper
* Ta ut den 6. mappen
* Finn det 6. bildet
* Sett bildet på bloggen og skriv noe om dette bildet
* Inviter 6 nye til å bli med på denne utfordringen.Link til dem, og la dem vite at de er utfordret.

Nå som jeg nettopp har tatt backup av alle bildene, og ryddet de ut av harddisken, så hadde jeg ikke 6 mapper på maskina med bilder.. så jeg tok den siste mappen, og valgte ut bilde nummer 6.

og det ble tigergutt kledd opp av jentungen... og lagt i vogna som en dukke... og selvfølgelig har tigergutt egen kosekatt..
hihihihi


Og jeg utfordrer videre disse.... (må vist tenke litt på denne ja)
Siden jeg ikke har noen særlig fotobloggvenner, så utfordrer jeg de som har fotoblogg, og som er innom siden min... :D
LYKKE TIL!