fredag 23. januar 2009

En liten.. stor oppdatering..

her kommer ett knippe bilder fra oktober, november og desember 2008..

.................
i november så løsnet den første tanna, og lørdag 27 desember var den Kjempe løs, og på turen vi hadde så ramlet den rett ut.. Stolt jente da ja..


.................
Og jammen så datt det ikke ut en til på nyttårsaften... kl 23 på slaget..
.................
Julaften 2008, en veldig spent jente som lurer på hva som er i alle gavene...

Søskenbarnet ditt fikk sminkedukke til jul, og du fikk lov å prøve ut sminken... Til din store glede.. :D

Pyntet til Nyttårsmiddagen... :)

.................
Vi og ett venne par av oss var på tur 30 desember.. og da ble det pølsegrilling og masse kos..

.................
Orkideen til mamma..


.................
Sandborgen... laget av Solena og søskenbarnet hennes, Tobias.

.................
Mormor og Solena koser

.................
Bamse... mamma sin hund...

.................
På tur i skogen i september.. fra venstre; Jeg, Solena, mamma, Tobias, Ellen og Kevin...

.................
En tåkelagt sol og himmel.. Tatt på vei til Kongsberg, desember 2008

En tåkelagt sol og himmel.. Tatt på gården hos mamma og pappa, i desember 2008..

.................
Portretter er min favoritt.. og her er ett av Kevin.. Mitt tantebarn

Og må jo prøve meg på noen av meg selv også..

Og dette er tatt med mobilkamera...

Mammaportretter.. :D Ikke ofte hun stiller frivillig opp til dette, så jeg er glad hun gjorde det..

2 kommentarer:

ninabakke sa...

Så mange fine bilder :)

ninabakke sa...

Det ligger en utfordring i bloggen min til deg ;)