mandag 9. februar 2009

Mandagskos

Dagen startet med at det var så kaldt ute, at bilen nektet å kjøre noen plass.. Den streiket i dag.. Så da må jo lillemor være hjemme med mamma.. :) Noe hun ikke var lei seg for.. Hun satt og tegnet en stund, mens jeg lekte meg med kamera..


Så ble det litt tv titting, og kle seg ut... med kjole og armbånd...
Så fant vi ut at vi måtte jo en tur ut i det flotte være.. gradene hadde krypi opp til 0+/- så nå var det greit å går ut selv for min astma..



Hun ble litt sliten da.. og da er det ikke moro å bli tatt bilde av...

Men det varer heldigvis ikke så lenge.. ;)




1 kommentarer:

Bling - our elf on the shelf sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min. Her er det også kaldt, og for en gangsskyld masse snø *jihey*
Masse flotte bilder har du også, og snuppa di er bare sååå søt.
Kommer nok til å titte innom deg videre også, for som du så flott sa til meg "her er det masse inspirasjon å hente".
Klem fra Siw Aina